دنیای کلاسیک دنیای کلاسیک .

دنیای کلاسیک

معرفی وب سایت ایران توشه

نام وب سایت: ایران توشه

زمینه کاری: مطالب درسی و آموزشی دانش آموزان نظام جدید و داوطلبان کنکور

آدرس: www.irantooshe.ir

معرفی:

وب سایت های زیادی در خصوص تحصیل و علم آموزی فعالیت می نمایند که هرکدام از آنها به روش های مختلفی رضایت کاربران خود را جلب می نمایند. در این میان یکی از وب سایت هایی که در این امر فعالیت می نماید وب سایت ایران توشه می باشد. علی رغم اینکه این وب سایت تازه راه اندازی شده و عمر چندانی از راه اندازی آن نمی گذرد این وب سایت در حال حاضر به یکی از منابع معتبر جهت استفاده از دانش آموزان تبدیل شده است. در این وب سایت بخش های مختلفی وجود دارد که در این پست قصد داریم به معرفی امکانات این وب سایت دانش آموزی بپردازیم.

بخش بندی های وب سایت:

1.بخش اخبار:

یکی از بخش های وب سایت که می تواند کمک شایانی به کاربران و به خصوص دانش آموزان و داوطلبان نماید، بخش خبری وب سایت می باشد که این قسمت به صورت روزانه به روز شده و اخبار و اطلاعیه های مهم مرتبط با دانش آموزان و داوطلبان کنکور را اعم از نحوه برگزاری آزمون ها، تغییرات آزمون های سراسری، تغییرات در نحوه آموزش و تعطیلات مدارس و... را به اطلاع دانش آموزان برساند.

2. بخش کمک درسی:

این بخش شامل دو قسمت نمونه سوالات کنکور و نمونه سوالات مدارس می باشد. این بخش های ذکر شده می تواند دانش آموزان را با انواع طرح سوالات هم در کنکور و هم در آزمون مدارس آشنا سازد. نمونه سوالاتی که در این بخش قرار داده می شود، از مدارس معتبر استفاده می گردد. حسن استفاده دانش آموزان از این بخش علاوه بر آشنایی با نحوه طرح سوال، ترس بیجای آنان را از آزمون کاهش می دهد.

3. بخش انگیزشی:

یکی از مسائل مهم در کسب علم داشتن انگیزه کافی برای تمایل پیدا کردن به کسب علم می باشد. به همین دلیل بخش بعدی این وب سایت تحت عنوان انگیزشی تعریف شده است که در این بخش می توانید با استفاده از فیلم ها و متن های این وب سایت علاقه لازم را برای علم آموزی دریافت نمایید. البته لازم به ذکر است که این فیلم ها و متن ها از سخنان افراد موفق مشهور بوده به علاوه بر ایجاد انگیزه کافی روش هایی را به شما می آموزد که بتوانید در کار خود موفق باشید.

4. بخش پاسخ سوالات درسی:

قسمت بعدی که در این وب سایت قرار دارد پاسخ به سوالات کتاب های درسی و گام به گام می باشد. شاید فکر کنید که این امر باعث تنبل شدن دانش آموزان گردد اما در این حالت پاسخ به سوالات به صورت کامل ارائه می گردد و دانش آموز می تواند با مشاهده روش حل مسائل خود را برای سوالات امتحانی آماده سازد.

و در پایان:

هرچند این وب سایت سعی کرده تا به همه خواسته های کاربران جامعه عمل بپوشاند ولی ممکن است در بخش هایی کمبودهایی داشته باشد که مدیران این وب سایت برای رفع این مشکل بخشی را تحت عنوان ارتباط با ما تدارک دیده اند که اگر کاربری نیاز به نمونه سوال خاصی داشت و یا هر چیز دیگر کاربر مورد نظر می تواند با مراجعه به بخش مذکور درخواست خود را اعلام نموده و پس از تهیه درخواست توسط مدیران به کاربر مورد نظر اطلاع رسانی خواهد شد.


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۴ آذر ۱۳۹۷ساعت: ۰۹:۴۳:۳۱ توسط:مدیر سایت موضوع: نظرات (0)